Szkolenia dla nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
Zapraszamy osoby pełniące funkcje kierownicze w grupie nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi (dyrektorzy, kierownicy, formalni i nieformalni liderzy zespołów) do udziału w szkoleniach stacjonarnych w części bydgoskiej i toruńskiej Uniwersytetu z zakresu:
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych – 13.10.22 r. Toruń, w godzinach 8.00 – 15.30 (maks. 10 osób)
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych – 1.12.22 r. Bydgoszcz, w godzinach 8.00 – 15.30 (maks. 10 osób)
- Wzmocnienie roli lidera w zespole – 20-21.10.22 r. (szkolenie dwudniowe) Toruń, w godzinach 8.00-15.30 (maks. 10 osób)
- Wzmocnienie roli lidera w zespole – 24-25.10.22 r. (szkolenie dwudniowe) Bydgoszcz, w godzinach 8.00-15.30 (maks. 10 osób)
- Podejmowanie decyzji i zarządzanie zmianą 3-4.11.22 r. (szkolenie dwudniowe) Bydgoszcz, w godzinach 8.00-15.30 (maks. 20 osób)
- Podejmowania decyzji i zarządzanie zmianą 17-18.11.22r. (szkolenie dwudniowe) Toruń, w godzinach 8.00-15.30 (maks. 20 osób)
Zgłoszenia na szkolenia oraz pytania proszę kierować na adres anetta.czerska@cm.umk.pl w części bydgoskiej oraz urszula.walenczak@umk.pl w części toruńskiej do 10 października br. Z powodu limitu osób w grupach szkoleniowych jedna osoba może wybrać tylko jedno szkolenie. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenia zostaną przeprowadzone przez firmę zewnętrzną współpracującą z UMK. Zakwalifikowane osoby zostaną poinformowane drogą mailową o szczegółach danego szkolenia.
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych dla kadry kierowniczej:
Cele szkolenia – pozyskanie wiedzy z zakresu standardów prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, poznanie dobrych praktyk w ramach prowadzenia rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej kandydatowi.
Program szkolenia: zasady i narzędzia prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, scenariusze rozmów rekrutacyjnych – teoria i praktyka.
Wzmocnienie roli lidera w zespole:
Cele szkolenia – poznanie współczesnych teorii dotyczących ról i zadań lidera, poznanie przykładów zachowań lidera w wysokiej efektywności.
Program szkolenia: role i zadania lidera w organizacji, zadania lidera we współczesnej organizacji, kompetencje społeczne lidera, dobry lider – umiejętność samooceny i rozwoju własnych kompetencji, test samooceny – samoocena kompetencji menedżerskich, współczesne teorie dotyczące ról i zadań lidera w organizacji, przykłady menedżerów – case study skutecznych kierowników – liderów, zarządzanie zespołem, podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów, ocena wydajności i postawy pracownika.
Podejmowanie decyzji i zarządzanie zmianą dla kadry kierowniczej:
Cele szkolenia – doskonalenie umiejętności planowania strategicznych działań dla własnej jednostki organizacyjnej (w oparciu o strategię i wytyczne w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi).
Program szkolenia: podejmowanie decyzji – podstawowa umiejętność menedżerska, istota procesu decyzyjnego, wprowadzenie do teorii decyzji, problem a zadanie, klasyfikacja problemów w organizacji, osobowościowe przesłanki w procesie podejmowania decyzji, predyspozycje i uwarunkowania osobowościowe w procesie decyzyjnym, mechanizmy samousprawiedliwienia, emocje w ocenie zjawisk.